Cinci rețete simple și nutritive pentru micul dejun

Aceste rețete sunt ușor de preparat și oferă o varietate de nutrienți esențiali pentru un început energizant al zilei.

1.  Omletă cu legume: Bate 2 ouă, adaugă sare și piper după gust. Prăjește într-o tigaie antiaderentă cu puțin ulei de măsline. Adaugă ardei, roșii și spanac tăiate mărunt. Gatit pana ce ouăle sunt bine coapte.

2.  Iaurt cu fructe și nuci: Amestecă iaurt grecesc cu fructe proaspete sau congelate (căpșuni, afine, etc.). Adaugă nuci, migdale sau semințe de chia pentru un plus de crocant și nutrienți.

3.  Fulgi de ovăz cu migdale și fructe uscate: Fierbe 1/2 cană de fulgi de ovăz în apă sau lapte. Adaugă migdale tocate, stafide sau curmale tăiate mărunt. Poți adăuga și puțin miere pentru un plus de dulceață.

4.  Sandwich cu ou și avocado: Prăjește o felie de pâine integrală. Adaugă un ou fiert tare tăiat felii și felii subțiri de avocado. Condimentează cu sare, piper și puțină zeamă de lămâie.

5.  Smoothie verde: Mixează o mână de spanac sau kale cu o banană, jumătate de măr, puțină apă și cuburi de gheață. Poți adăuga și o lingură de semințe de in sau chia pentru textură și nutrienți.

Completează micul dejun cu o cafea aromata, ceai sau suc de portocale proaspat stors.

Daca vrei alte retete pentru mic-dejun, uite  AICI   sau   AICI   sau  AICI

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.